Monday, June 7, 2010

Би өөртөө эргэн ирж байна уу

Би өөртөө эргэн ирж байна уу даа, ингэхэд. Өмнөх бичлэгийг бичиж байхад яг л ийм сэтгэгдэл төрөөд нэг өгүүлбэрээр бичсэн дэг. Өмнө нь би хэн байв аа, хаана байв аа...
Би зүрх сэтгэлээрээ, би-гээрээ өөртөө эргэн ирж байх шиг байна... Би дуртай юмаа улам бүр хийж байна, хийх боломж ч улам ихээр олдож байх шиг санагдахын. Ганц хоёр жилийн дотор би бүх юмаа мартсан байсым гэж үү...
Үгүй ээ зүгээр л би ингэж амьдраагүй удсан байна. Би тааваараа гадуур зугаалж чаддаггүй байсан. Би тааваараа амарч унтаж чаддаггүй байсан байна. Би тааваараа бүх ном дэвтрээ дэлгээд сууж чаддаггүй байсан байна. Тэр ч байтугай би дуртай юмаа тааваараа идэж чаддаггүй байсан байна шүү дээ... Чихэр ихээр идэж чадахгүй, ном унших зав байхгүй, уншвал өөрөө ядарна, тэртэй тэргүй ах гуай уншуулахгүй, жаахан унтах гэхэд охин гуай уйлаад сэрээнэ гэх мэтчилэн...

ааяа ааяа яа би энэ зун өөртөө эргэн ирлээ... Хэрвээ өөрөөсөө түр холдсон үедээ амьдарч байгаа бүсгүйчүүд байвал, жаахан тэсэхэд бүх юм OK болноо, харин эхнэрүүд нь ийм үедээ яваа бол нөхрүүд минь эхнэрүүдээ хайрлаарай... ойлгоорой... өөрийнхөөрөө байж чадахгүй байгаадаа бухимдана шүү тэд, тэр үед нь бас тэвчээрэй... Эцсийн эцэст бурхны бэлэг, хөөрхөн үр минь бид бүхний хайр даа...

No comments:

Post a Comment